Dag van vertrek - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Annet Haan - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Annet Haan - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Annet

18 Januari 2015 | Nederland, Amersfoort

Zo, mn tas staat klaar, voor het laatst in mijn eigen bed geslapen en gedoucht onder mijn eigen vertrouwde douche....
Hoe zal alles verlopen? Zal ik het leuk vinden? Zal ik leuke mensen tegen komen? Heb ik alles wat ik nodig heb? Als het maar niet fout gaat!!
Dat alles raast door mijn hoofd. Zo meteen afscheid nemen van mn ouders, Sander en Dennis. Ook dat komt nu erg dichtbij en kijk ik tegenop.
...Ben benieuwd hoe het zal lopen...

  • 18 Januari 2015 - 12:51

    Sonja Van Mechelen:

    Lieve Annet,
    Ik heb je zojuist nog gesproken, maar we willen je op deze pagina ook nog een fijne en veilige reis toewensen! We volgen zeker je verhalen hier. Tot gauw!

  • 18 Januari 2015 - 13:10

    Deirdre:

    Ha Annet,
    Eindelijk is het zo ver. Spannend hoor.
    het gaat vast niet zoals je hebt bedacht, maar beter ;-)
    Lekker genieten!
    Liefs Deirdre

  • 18 Januari 2015 - 13:37

    Angele:

    Lieve Annet,
    Heel veel plezier en succes daar. Super goed van je dat je daar je steentje gaat bijdragen. Afscheid nemen is niet leuk nee. Maar je neemt ze.mee in je hart en jij zult bij hen in het hart blijven. En als je weer terug bent komt die liefde er nog meer uit!! Liefs Angele

  • 18 Januari 2015 - 14:37

    Arend En Marleen:

    Heel veel succes!
    Groetjes Arend en Marleen

  • 18 Januari 2015 - 17:14

    Anita:

    hee Annet
    'Helaas' hoort afscheid nemen er bij. Eindelijk ga je dan het avontuur tegemoet, waar je al lang mee bezig bent.
    Hele goeie tijd daar, super dat je dit doet !!
    groetjes Anita

  • 18 Januari 2015 - 18:06

    Elly De Haan :

    Hallo Annet . wie weet zijn we wel familie ? Ik kijk wel eens op waarbenjij.nu en zie ik toe vallig iemand die wie weet vere familie is ... Ik wens je een goede reis en ga je volgen . Ik kom uit Den Haag maar ik woon al een tijdje in Spanje (deze maand 48 jaar ) groetjes Elly

  • 18 Januari 2015 - 19:51

    Oom Henk En Tante Janny:

    We wensen je een goede reis en veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 4925

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 30 Maart 2015

reizen naar Zambia en SA

Landen bezocht: